söndag 24 april 2011

Lilla troll

Det går inte så vidare bra för lilla Emmie här.
4de dagen idag då hon inte vill äta NÅT!
Lite välling och lite dricka, men allt rinner bara rakt igenom.
Hon orkar vara uppe o leka men efter ett tag blir hon trött o lägger sig i soffan o vilar.
Hon är så blek och ser så tanig ut, älskade lilla hjärtat.
jag köade 30minuter till 1177,
först sa de att jag skulle åka in till akuten med henne,
men ändrade sig då emmie faktiskt orkar vara uppe.
Så nu har jag kokat vätskeersättning och ska mata henne skedvis,
men blir hon sämre åker vi in !
Så viktigt att de små kissar, vilket inte är lätt o se om det finns kiss bland de vattentunna diarrérna?????
Men en gång har hon kissat iaf idag det vet jag och jag måste vara JÄTTENOGA med kisseriet nu.
Mio är snorig o hostig, men han är glad och pigg!
Så på det viset är läget här, jalla hej!

Inga kommentarer: