lördag 16 april 2011

Grilla me söta

På em var vi till Karlslund och Jennys & Freddas stuga o grillade och fikade.
Tokmysigt!
Nu fattas bara den där riktiga värmen, för när den kommer så kommer vi att våldgästa söta fam. wendel / Blomqvist ofta ofta=)
Nejdå, bli inte nervös nu Jenny haha, tycker bara att det är himla mysigt på ert sommarställe!
Jenny var så himla fin med sin sprickfärdiga bebismage!! Ohhhh!

Barnen somnade rätt sent med tanke på att de varit ute o busat idag,
men kanske sover de lite längre än till 06 imorgon då?
Eller inte;)
Nu väntar jag på att min Micke ska komma hem.
De skulle visst handla käk på vägen hem så det är det som tar tid?

Imon blir det en heldag med Annica & hennes sötnosar,
så det blir en bra dag imorgon med, det vet jag!
Puss



Sist men inte minst, pannan blir bara mörkare o mörkare boooo!

4 kommentarer:

Camilla sa...

Men shit, vilken smäll det måste ha varit!
Stackars...:( <3

sina sa...

Ja, jag drog lixom upp bildörren med en väldig fart samtidigt som jag vände huvudet mot den på nåt vis, och bulan kom på nån sekund bara, såg ut som ETT JÄTTEHORN i pannan,
haha, godeguuud alltså!
Kramar

sina sa...

Camilla, när jag tittade på min bild kom jag på en sak,
kommer du ihåg suheila ; du har en stor panna!
Hahahahhahahahha

Laila sa...

Ja, vänta du bara. Tyvärr brukar en del blåmärken "förflytta" nedåt. Kan bli urtjusigt med gul/grönt runt ena ögat. :)
Stackare den smällen visst hur den tog. J-kla bildörrar att inte fatta att det finns huvuden ivägen.;)