fredag 15 april 2011

Frisk luft en fredag morgon

Emmie råkade hitta sina gatukritor imorse och sen åkte dom rastlösa byxorna på på både henne & Mio.
Efter en rejäl grötfrukost var det bara o klä på barnen varmt och gå ut.
Lite kallt idag!
Men en timme lekte vi glatt i stora parken;)
Vi hann bara hem och jag gjorde välling till mina små med röda kalla kinder,
la Mio i sängen och han somnade på nån minut.
När jag kommer ut från sovrummet hade Emmie bäddat ner sig i soffan och snarkade gott hon med.
Frisk luft gör verkligen susen!
Jag ska nog ta o förbereda lite lunch här och om 2tim slutar Micke för dagen!
Då blir det handling inför helgen o FREDAGSMYS!
Fredagkvällar är lite heliga sådär=)

Varken imon eller på söndag är Micke hemma,
får se om jag vågar mig på Hoppis & Skuttis själv med våra små?
Jag kan tänka mig att båda drar åt varsitt håll,
eller så skulle det gå hur bra som helst?=)
På em ska vi grilla med Jenny, Fredda & barnen ut i deras stuga tror jag?
Ska bli skoj!
Inte träffat dom på ett bra tag nu.

Hoppas solen vill titta fram i helgen igen!!

Inga kommentarer: