torsdag 31 mars 2011

Känns fint i mammahjärtat

Idag berättade fröknarna att det går helt toppen på dagis för syskonen Bjerkenstam=)
Idag när jag skulle hämta dom låg de o sov så fint brevid varann.
Känns verkligen så himla bra i mammahjärtat att veta att dom har det bra och att de trivs!
Känns tryggt!!!
Efter dagis tog vi en promenad för att mata pippina och barnen fick bulle & saft ute i det friska.
Trots att det blåste kallt verkade barnen tycka att det var tokmysigt=)

Idag var jag på väg o träna, men ångrade mig nån timme innan då jag faktiskt fick feber igen och nu mår jag rent utav skit,
kanske får jag ta mej i kragen o ringa farbror dr imon för mina bihålor gör så jävulusiskt ONT!
Näää nu lägger jag mej i soffan o gluttar på film.
Hejhej hoppas morgondagen är friskare!

Inga kommentarer: