onsdag 2 mars 2011

ohmygoood

Lelan trodde jag skulle rocka idag,
men jag rockade nog inte så fett? hehe
Godegud vilka frågor jag fick!
Och alla som känner mig vet nog att jag inte är så kvicktänkt alla ggr,
helst inte när jag känner press i sånna här situationer.
Att ens prata inför människor är verkligen inte min starka sida!
Låtsas att du får starta en helt egen avdelning,
VAD blir det för avdelning, hur jobbar ni, vilka tar du med dig osv?
Hjäääälp tänkte jag!
Låt mig fantisera i några timmar så ska jag berätta exakt HUR den avdelning skulle vara?
Sen ni vet frågor som vad är arbete? Vad är hälsa för dig? Vad är en god arbetsmiljö osv?
Inga svåra frågor egentligen,
men när man väl sitter där står det helt nedra still i huvudet!
Men jag tog mig igenom allt, även fast jag svamlade en hel del?
Det här jobbet blidde nog inte mitt men jag hoppas ändå tills jag vet hur det blir=)
De berättade igen att 200 ansökningar hade kommit in och att det inte var just några 'bara för att' ansökningar,
många var mkt kompetenta,
och dessa 9 som det plockade ut för intervju var de som de ansåg sig passa in bäst.
Så visst är det jättekul att de valde att träffa just mig!
Men jag önskar iaf att jag gjort ifrån mig snäppet bättre!!!!
Jajja, man kan inte göra mer än sitt bästa.
Phuuu!

Sjukling Emmie satt i fönstret och väntade på mig.
Hon o lilla pappa hade pysslat så fint kort och papp.blommor till mig! KÄRLEK!
Hon hoppade upp i famnen på mig och 1 minut senare sov hon, min lilla snorpa.

1 kommentar:

loijsan sa...

märkliga frågor ändå tycker ja nog =/
Men du ska se att det gick bra hjärtat =)