tisdag 1 mars 2011

Tisdag





Mio har varit på dagis idag, han bara går runt och ler & myser säger fröknarna;)
Och ofta när jag kommer för att hämta står han nånstans med nån av fröknarna o håller handen.
Mio älskar nämligen att gå hand i hand och att kramas.
Min envisa älskade lilla pojke med energi till MAX.

Emmie har varit hemma och kurerat sig, blir inge dagis imorgon heller.
Hon verkade piggelin hemma imorse men när vi åkte o handlade var hon lissen och känslig,
så inte är hon på topp inte finaste lilla krull.
Tidigare idag satt hon o mös hos mig och klappade på mig,
sen tog hon under mina ögon, såg medlidande ut och sa ojoj mamma, ont där??
Älskade lilla gumma, mamma ser ut så, det är inga blåtiror hahahhaha=)

Imorgon ska jag på arb.intervju dådå.
Jag är smått nervös det är jag!
Jag har förberett mig i huvudet lixom,
men jag bara vet att när frågorna rullar på glömmer jag bort mig, sån är jag! Pinsam!
Hur som, jag förväntar mig inget, men klart att jag hoppas.
Det här jobbet vore helt toppen helst då jag har 2 små här hemma.
Jajja, håll tummarna att jag inte gör bort mig totalt och skicka gärna lite styrka o mod till mig.
Skicka mej lite självförtroende för tusan! =)

Nu är det MIN tv-kväll ; Sofias änglar och hemliga miljonären.
Så jag säger hejhej!

2 kommentarer:

Camilla sa...

Jag håller tummarna och skickar en massa styrka och mod!!
Inte för att jag tror du behöver det, det kommer gå galant! :)
<3

Lela sa...

du kommer rocka idag!