måndag 28 mars 2011

Våran helg












Vi har haft en så himla mysig helg hos Joni, Loijsan & Mili.
Alla var där o hängde med oss, ja precis alla från familjen, tom min älskade gamle far med fru=)
Kanske är det för att han är min pappa, men jag tycker att han blir bara stiligare o stiligare med åren=) Stora tomteskägget var ansat och han var så finklädd i kostym.
För pappa finns inge mellanläge vad det gäller kläder,
antingen kör han träningsoverall eller så är det kostym. Underbara guppe=)
Pappas fru Helena kunde inte slita sig från Mio och det gladde i hjärtat mitt.

På fredagen var vi ute o åt, himla mysigt!
Sen blev det mys hos Joni o Loijsan. Vi gick väl o la oss vid 02?
Jag o Loijsan hann få lite ensam kvalitetstid där nån timme på kvällen oxå och godegud vad jag saknar att bara vara med henne !!!!
På lördagen blidde det ännu mera mys, Carro och Colle kom tidigt så vi hann umgås hela dagen+kvällen, finaste dom!
Till slut var vi säkert en 20 pers där?
mkt liv o stoj, underbar kaos blir det när vi ses.
Och så himla mkt kärlek !!!
Vet inte vad klockan var när lugnet infann sig i huset,
men vi hade en riktig mysig lördag kväll.
Jag slingade Joona och sen åkte tatueringsmaskinen fram!
Olle tatuerade fötterna och karln rörde inte en min! Va?
Jag & Loijsan har så länge pratat om vårt evighetstecken,
men det blidde ett 'tvillingtecken' istället och jag är supernöjd!
Joni var nog lite nervig hehe, men han grejade den hur bra som helst!

På söndag fm åkte vi vidare till Nykvarn.
Blev bjudna på wåffel-lunch hos finaste Laila o hennes fam.
Fick då även se deras nya hus som de bott i ett tag men dåliga jag har inte ens hunnit vara dit tidigare.
Vi hann umgås bara i några timmar men det var himlahimla mysigt!
Efter Laila åkte vi till fam Nyqvist på fika.
Min lilla Pia vad jag saknat henne!!!!
Och hennes söta barn, mmm så goa!

Så nog har jag hunnit träffa många hjärtan i helgen o tankat krafter på det viset=)
Lovelovelove

1 kommentar:

loijsan sa...

Älskar er så väligt! Älskar att få vara med er <3