lördag 19 mars 2011

Härliga lördag

Natten till idag blev det inte mkt sömn,
Mio var kokhet, orolig och grät mkt.
Imorse när jag tvättade av hans ansikte upptäckte jag att det var FULLT av torkad var i höger öra!
När jag torkade försiktigt rann det ut var.
Stackars stackars liten, nu förstår jag varför han gråtit så.
Micke ringde jouren och vi fick tid 11.45 och Mio fick penicilin utskrivet.
han har varit så risig och pluttig hela dagen och sover nu väldigt oroligt.

Innan läkaren var jag o busballerinan Emmie på jympa.
Söta Helena & hennes små ballerinor följde oxå med.
Vilka fina småtjejer hon har!

Ikväll är Micke på grabbkväll och jag tänkte faktiskt lägga mig i hyfsad tid så att jag orkar med natten, ifall den blir som nätterna innan- Sitta och vagga lilla Mio-bubben,
för liggläge gör ONT i hans stackars små öron.

2 kommentarer:

Lela sa...

Sina, du ä den bästaste mamman jag vet <3

sina sa...

Gumman ohhh vad du är söööööt!
Nu blev jag sådär gråtglad=) <3
Lovelovelove

Och du! DU ÄR! <3