torsdag 10 mars 2011

En sån bra dag!

Idag har vi verkligen haft en bra dag,
vid 10 åkte vi till Hagabadet och plaskade i några timmar.
Barnen tyckte det var sååååå kul och inte är de rädda för vatten för 5 öre!
Efteråt bastade jag & Emmie (hon älskar att basta).
Hon satte sig brevid mig o pustade verkligen ut, sen sa hon ; va mysit mamma! va mysit!
Älskade lilla troll=)
Mmm visst var det mysigt!
Emmie orkade inte ens hålla sig vaken tills hon fick lunch i magen utan la sig direkt på soffan när vi kom hem o däckade bums.
Mio-bubben väntade på maten och sen däckade han nöjt han med.
Jag passade oxå på att sova lite och efter 2tim sömn fick vi faktiskt väcka barnen;)
Iväg o handla och sen hem för o laga middag.
Micke gjorde jättegod korvstroganoff (alltför sällan vi äter det!).
Barnen mumsade glatt, tom Emmie som gärna bara pillar med maten.
Jag drog iväg och tränade med söta Helena så min middag fick vänta till efter träningen.
Vi testade på Fuego ; träning/dans till latinamerikanska rytmer.
Wohooooo vad skoj det var!
Jag tänkte på min Loijsan så många ggr under passet för det var verkligen musik i våran smak.
Hur som, jag är glad att vi testade passet för nu kör vi tillsammans på torsdagar iaf,
Heleeena & jag=)
Jäkla vad vi kommer kunna rulla på höfterna om några månader!=)

Barnen sov när jag kom hem,
ovant då jag alltid nattar, men skönt att för en gångs skull bara ta det lugnt.
Duscha i lugn o ro, trycka i mig mat och nu ska jag faktiskt vila mina ben på soffan en stund=)

2 kommentarer:

Anonym sa...

underbart när man har dagar där allting bara flyter på å går som på räls hela dagen=) Det är dom dagarna man samlar energi!!

sina sa...

Absolut! <3