fredag 18 mars 2011

Nej!


Chefen från jobbet jag sökte ringde idag,
du kommer säkert att bli besviken för nu har vi anställt en annan tjej,
MEN jag ville ändå ringa dig för att tacka för det genuina intrycket du gjorde på oss alla vid intervjun, en genomärlig och varm människa och sen kommer jag inte riktigt ihåg allt hon sa, men mkt beröm fick jag, hur som hjälper det ju inte mig just nu då jag faktiskt inte fick jobbet!
Det stod mellan mig och nån som hade mer/fler meriter.
Jag blev väldigt glad av hennes rara ord,
men såklart väldigt besviken då jag inte fick detta jobb.
Meeeeen, det är bara att fortsätta söka!!!!
Dock bävar jag redan för att behöva gå på fler arbetsintervjuer hehe!
Men jag vill ju så gärna komma igång o få ett fast jobb!!!!
Inte bara för ekonomin utan för mig själv OCH för att jag faktiskt tror att jag skulle vara en bättre mamma om jag jobbade?
Låter det knasigt lr förstår nån hur jag tänker?
Min känsla just nu ; jag vill åka hem till mina söta där i tokstan !!!!
Men nästa helg kanske?=)

Mio är riktigt risig idag!
Hög feber hela dagen, hostar o snorar.
Älskade lillebubb, så ynklig o så mammig.
Emmie mår bättre, snorar lite o hostar lite, men ingen feber och energi till max=)
Imon ska vi jympa hon o jag!
Jag var en sväng till M.berg idag o barnen fick nå smått.
Emmie ÄLSKAR kläder och hon skriker ju rakt ut av glädje då hon får nåt nytt!
Idag fick hon en liten ballerinakjol och en vit top och när hon öppnade påsen sken hon upp som en sol o ropa JAAAAAAA MAMMAAAAA JAAAAAAAA!
Byxorna åkte snabbt av och tyllkjolen på, med lilla rompan bar där under hahahha=)
Efter en stunds speglande frågade hon ; vill mamma prova? haha

När jag & Emsan var o handlade idag sa kassörskan ;
det är en riktig liten livslevade docka du har!
Åååå jag blev helt glad o varm i hjärtat men ändå lite snopen sådär så jag tom började stamma;)
Gulliga gulliga människa!
Tack så mycket det där värmde i hjärtat fick jag fram=)

Det var våran dag iaf, nu ska jag hoppa in i duschen o sen slappa / sova.
Förra natten hade Mio det kämpigt, kokhet var han, hoppas nästa natt blir en aning lättare.
Puss hejs!

Inga kommentarer: