måndag 14 mars 2011

dag 1 inskolning på murgrönan

Gick helt toppen för lilla Emmie att komma till nya dagiset.
Och Mio tyckte det var såså kul att ha både mamma & storasyster där=)


Mio hade så bråttom på isen så han slog en vurpa o landade på lilla näsan.
Och Emmie är snorig, som de flesta dagisbarn.
Vi har haft en bra dag idag, den har som flytit på;)
Laila berättade att chefen från jobbet som jag sökt hade ringt idag till min fd chef och bett om ref.
Lite kul då jag verkligen kände efter intervjun att jag har noll chans.
Jag förväntar mig dock fortf inget, men hoppas=)

Nu ska jag lattja lite med mina söta hejhej!

1 kommentar:

Lottha sa...

Härligt o höra att det har gått bra för syskona gull på samma dagis! Och skönt för er att ha dom på samma ställe. :) Jag håller tummar & tåår för att jobbet blir ditt - väntar med spänning. Massa kramar från Smauland! :)