torsdag 17 mars 2011

Skaka romphaaaaa

På em tog Micke ut barnen för lite frisk luft,
inge lek för våra sjuklingar, bara en härlig frisk promenad varmt nedbäddade i vagnen.
Jag passade på att steka massa pannkakor, barnen älskar det, men idag var inte ens pannkakorna nån höjdare för de små liven.
Strax innan 18 drog jag iväg o tränade och när jag kom hem för en stund sen sov båda barnen.
Det här är helt ovant för mig!=)

Jag har inte hört nå mer från jobbet som jag sökte, så jag antar då att det inte blev nån anställning där inte, men det är bara söka vidare, vilket jag redan gjort!=)

Imon är det fredag, veckans bästa dag!
Egentligen skulle vi iväg o bada, men det går välla inte nu med våra små,
men KANSKE kan vi åka till lek&bus landet lr nåt?
Det visar sig imorgon hur mina finaste hjärtan mår!?
Hur som haver blir det säkert Hoppis & Skuttis på lördag morgon där evt flera hjärtan hakar på=)
Och sen lek o lunch med fam Wendel/Blomqvist.
Mot kvällen ska Micke iväg på grabbkväll och dom blir måååånga som ska träffas,
kul för honom.
Jag o barnen får ha xtra xtra mys med kanske nån film o gott o äta.

Inga kommentarer: