onsdag 30 mars 2011

Dagis & 1års kalas

Det här kallar jag för kärlek=)




Världens finaste lilla Ebbadoll 1år idag, hip hip hurrraaaaaa vi älskar dig!

Se vad Annica lär mina barn!
Dom som är vana med barnsånger o psalmer liksom.. Hmm.


Dagis hade gått så så bra idag.
Emmie ser mkt efter lillebror säger fröknarna,
däremot så bryr sig Mio inte så mkt, men han är ju mer van att vara där på Murgrönan.
Jag är övertygad om att detta kommer bli kanon, känner mig så nöjd o trygg;)

Efter dagis fick barnen sova en stund och sen åkte vi till lilla Ebba på kalas.
Stora tjejen fast ändå inte.
Ojojoj vad barnen hade saknat varann, det märktes klart o tydligt.

Jag mår inge vidare alls just nu, haft hemskt ont i huvudet precis hela dagen och det ilar i näsan/pannan, ni vet som när man är tokförkyld.
Näsan rinner och kroppen känns febrig.
men jag är övertygad om att jag är fit imorgon igen !!!!

8.30 ska vi till Bvc. Mio ska få sina 18mån sprutor.
Sen får vi la se om han pallar dagis med syrran imorgon?
De säger att om barnet får feber efter 18mån vaccinet kommer den om 12 dagar??
Nu ni ska jag faktiskt sova. Natti!

1 kommentar:

accka sa...

Heeeeeelt rätt :) Ska ta me dom på konserter när dom blir stora nog, o lära dom rikigt musik ;)

Löv jo