torsdag 24 mars 2011

sikken dag



Idag har jag fått ruggigt mkt gjort och det känns gott!
Städat, tvättat, storhandlat, hämtat ut Emmies krämer o allergimedicin, varit till Bvc med Mio, som för övrigt har vuxit fint!
12,4kg & 81cm love.
Han staplade klossarna fint som barnläkaren ställde framför honom och hann rabbla upp de flesta orden som han kan under den korta tiden vi var där=)
På torsdag ska vi tillbaka så han kan få sin 18mån spruta.
De ville inte ge det idag då han fortf äter penicilin.
Sen ska vi hämta ut örondroppar till lilla älsklingen oxå då det faktiskt fortf rinner en del ur örat.
Dr sa att det håller på o läker men är inte helt läkt än.

Efter bcv åkte jag o tränade och det var så himla sköööönt!

Imon ska vi käka tidig lunch och sen far vi till våra hjärtan över helgen.
Ska bli såsåsååsåsåså mysigt! 3 dagar o 2 hela nätter mmmmm me like=)
Denna gången kommer jag hinna träffa fler hjärtan än vanligt.
Tiden räcker aldrig riktigt till för det finns så himla många man vill ge en kram,
men nu, nu ska jag hinna kramas en hel del=)






Joo, och lite mer o se fram emot ;
Påskhelgen ska vi ha påskmiddag hemma hos oss med Mickes sida av familia.
Min familj är oxå självklart så välkommen, OM de skulle vilja åka en bit för att äta mat o mysa med oss?!
OCH Johanna + en del av familjen från Luleå är oxå här då.
Ska bli skoj!

Sen planerar min systerdotter Rebekka att komma hit med sina små typ över midsommar.
Åååå vad det vore mysigt!

Och däremellan fyller ju Emmie år alltså blir det kalas.
Så nåt kul varje månad fram till sommaren, det gillar vi!

Inga kommentarer: