torsdag 24 maj 2012

Underbara dag

På väg mot vårfesten på dagis <3


Barnen fick GLASS mumma i värmen



Ser jag en liten busunge i backspegeln??=)

Det här fick JAG av Mange & Martina, tack tack söta=) Jag dricker ytterst sällan så denna kommer o räcka länge *ler'. men gött o ha om man tex skulle få finbesök en varm sommarkväll;)
Idag har vi hunnit med så väldigt mkt.
Besök, vårfest, spontanbesök hon min lilla guddotter med mamma & pappa.
Lilla Ines har vuxit ännu mer och jag blev totaaaalt varm om hjärtat när hon började klättra på mig så fort jag satte mig brevid.
Underbara lilla docka <3

Efter det åkte vi o storhandlade och var inte hemma förns efter 19,
svettiga och trötta.
Bad, mat i magen och sen sova.
Imon ska vi upp tidigt för att köra Micke till jobbet och sen rääca vidare mot våra tokstanshjärtan.
Underbart!!!!

Inga kommentarer: