tisdag 22 maj 2012

Förbereder!

Byggjobbarna har låst in sig i vårt sovrum och röjer för fulla muggar.
Jag bakar regnbågs & rosa Tingelingmuffins med vit choklad för fullt här,
lika bra och förbereda inför kalaset och födelsedagsfirande på dagis medans jag kan!

Ikväll är det utvecklingssamtal på dagis.
Imon ska vi träffa maria & barnen.
På torsdag är det vårfest på dagis.
Och på fredag far jag & barnen mot tälje för att kramas med hjärtan.
Oooooo vad jag saknar alla!
Pappa åker till Finland på söndag och vi vill gärna träffa honom innan.
Bla eftersom hälsan inte varit på topp måste man försöka ta alla chanser att ses.
Tyvärr har vi inte setts på ett bra tag nu igen.
Så himla sorgligt att det blir så, även fast avstådet inte är alltför långt...
Nu ska jag faktiskt ta o ringa gamle älskade far och kolla om han orkar med oss på fredag?



Jag hatar när formarna inte håller och när 'flottet'¨kommer igenom, grrr! MEN, de ljusblå med prickarna köpte jag på Clas Ohlson och de håller TOKBRA! Heja för dom! Dyrt behöver inte alltid vara bäst!


Inga kommentarer: