fredag 4 maj 2012

Skitskalle!

Så Mio kan vara kalasfin på söndag på Diddens kalajs;)

Enkelt kan vara gott!

En nysnaggad Mio;) (Micke tycker dock att mohikanen bak ska ryka hehe)


Fredagsmys <3
Det är nåt konstigt med mig, jag har verkligen mått baj i skallen de senaste dagarna.
Hemsk huvudvärk, känns som att ögonen ska ploppa ut.
Och jag känner mig totalt förvirrad och har svårt att koncentrera mig.
Och mina små hjärtan har varit vildare än vildast idag.
Inte sura och inte trotsiga utan väldigt glada och SUPERVILDA.
Ibland får man tjata så mkt under dagen så rösten skär sig riktigt.
Nu sover dom och jag tänker inte prata nåt mer idag för jag är trött på min egen röst!

Imon bitti tänkte jag evt ta med mig min lilla dotra och åka fika hos tant Gräddelin.
Sen måste vi förbi H&M så hon kan få en tisha som jag lovat henne.
Viktigt det där;)

Igår hade jag så ont i huvudet så jag somnade när jag nattade barnen.
Tur det för lillemannen vaknade vid 05.
Får bli en tidig kväll idag med för jag är dödens trötter.

ha en fin helg alla söta!

4 kommentarer:

Lela sa...

fina hjärtat, du ska gå till doktorn. Du är nog bara utmattad men du ska gå till doktorn, så blir det nu.

sina sa...

Kanske borde göra det söta du <3

Laila sa...

Jag kan bara hålla med. Doktorn är det som gäller för dig. Du måste vara rädd om dig och ibland prioritera dig själv. Man skall inte bara nonchalera bort att man har huvudvärk. Framförallt om du inte riktigt vet orsaken till varför du har den. Var rädd om dig.
Saknar dig.
Kram

sina sa...

Oh Laila jag har tänkt på dig så ofta och tänkt messa/ringa men alltid har det kommit nåt i vägen.
hur mår ni söta??
SAKNAR DIG!