fredag 18 maj 2012

Gäddhäng?=)

Aldrig nånsin kunde jag tro att jag skulle få gäddhäng, men jovisst det har jag fått. Vilket är bäst, vanliga armhävningar eller armhävningar bakåt va? Ni vet, 'sittandes' med raka ben och armarna bakåt? Eller mot bordskanten kanske? Hur som haver, jag har lyckats undvika socker ganska så bra, jag överdriver inte och är inte tokhård mot mig själv. Jag trampar mina 25-30min/dag och kör smått med plankan, armhävningar osv. Det har bara gått 2v men man känner liiitelite skillnad ändå=) Det e gött! Och idag är det fredag, DÅ ska jag få unna mig lite gotta på kvällen yeeey=)

2 kommentarer:

Lela sa...

Du är snygg och duktig! Jag brukar köra båda :) Gå ut och regga ig på www.dintraning.se där finns massa övningar med videobeskrivning! Pöss

sina sa...

Ohh tack för tipset gumsan!
Och du, DU ÄR! <3