onsdag 30 maj 2012

30 maj

Jaaa må hon leva jaaaa må hon leva =)


Lilla Mio fick oxå paket men han ville ju oxå så gärna ha en docka så tårarna kom...

Du får låna mina saker Mio! Då blev lillfinnen gladare igen=)


40st cake pops

Kladdkaksmuffins, kanske till vårt cupcake-träd som vi fick låna av Martina?=)
Jag har följt väderprognoserna flitigt och haft en smula ont i magen då de lovat mulet o regn hela veckan.
Än är det fint!
Men senast i morse visade det på REGN på lördag,
men sist jag tittade skulle det inte alls bli nå regn wihoooo!
Inge supervärme, men inge regn heller.
Då är jag glad o nöjd och kör en xtra soldans här hemma för mig själv!

På dagis skulle de ha kalas för Emmie.
jag fick 5 kramar innan jag gick,
sen sa hon, ibland mamma blir jag så ledsen, men idag tänker jag inte bli ledsen, nån gång!
Älskade troll=)

2 kommentarer:

Lela sa...

Ge lilla älskade trollebus massor med föllsidagskramar från oss!

sina sa...

Det vet dyy <3