onsdag 2 maj 2012

Tiden går....

Ja herregud så dagarna rusar iväg.
I slutet på månaden fyller Emmie 4år.
Förstå att hon redan blir 4år, helt galet.
Imorse utbrast hon ; mamma nu är det sommar, ska vi ha kalas nu?
Hon längtar sådant till sin födelsedag;)
Vi hoppas på fint väder då så vi kan duka fint på baksidan och barnen kan lattja fritt;)

Och lilla Mio, han har varit blöjfri i typ en månad nu.
knappt så det händer olyckor ens.
Och oftast på morgonen är blöjan torr, kanske går det smidigt det här?
På dagis berömde de honom senast idag och tyckte det var tipptoppen jobbat för att vara kille i hans ålder.
Tydligen ska pojkar vara lite senare med detta?
Däremot är nr.2 inte lika enkelt o göra på toa.
När Emmie droppade blöjan kakkade hon inte på sig/blöjan en endaste gång.
Men alla barn är olika och jag tycker att det har gått busenkelt hittills och det tackar jag för;)

Undra om jag skrev att jag fått mitt sommarschema?
I slutet av perioden är det mkt dag kväll dag kväll dag kväll,
det är jobbigt och jobba så allra helst när man har barn,
MEN ALLTING GÅR! Ett tag iaf!
Jag kommer att vara ledig 2v med barnen,
men som det ser ut nu kör Micke hela sommaren och det är inget o hänga läpp för,
vi är jättetacksamma att han fått ett BRA jobb och FAST jobb!
Själv har jag drömmar om hur det ska bli i höst/vinter,
men jag väljer att hålla tyst tills jag vet mer.

Dax o packa masssäck och sen lattja ute med kottarna i det vackra hela em.
Tydligen ska vädret vända imorgon?

Inga kommentarer: