fredag 25 maj 2012

Lyckligt lottad

Såååå söta!

Sol o värme och både lunch o middag ute i det friska. DET är livet!

Älskade små hjärtan, hur mkt kan man älska???

Loijsan spelar Kinekt (lr hur man stavar??) med barnen. Shitpomfritt vad skoj! JAG SÖG!!! hahahha



Barnen var heeeeelt slut när vi åkte hem på kvällen. Nybadade och med mat o välling i magen, sen tog det väl 20 sek tills de snarkade gott=)
Vi har haft en helt underbar dag med våra täljetokar.
Jag, Loijsan o barnen hann umgås ett par timmar bara vi. Kvalitetstid! GULD VÄRT!!!
Sen mötte vi upp resten av älskade tokarna.
Pappa & Helena kom tills det var dax för middag (pizza i parken)
och det kändes bara så fruktansvärt gott i hjärtat att nästan alla var samlade och alla verkade pigga o glada.

Jag är lyckligt lottad som har så många som jag får älska så väldigt.
Som barnen får älska.
Och det är ingen tvekan om att vi är älskade tillbaka *ler*

Här i Örebro möttes vi av vääärldens åska och blixtar, HJÄLP!
Emmie vart jättejätterädd, men lyckades somna om.
Nu ska jag hoppa i en kall dusch o snarka jag med.
Huhh vad trött jag är!

Loijsan, jag saknar dig och erat liv så väldigt i våran vardag och vårat liv.
Vi får ta våran helg SNART! Väldigt snart! Love u!

Inga kommentarer: