söndag 13 maj 2012

Sikken helg!


E jag fin nu mamma?=)

Födelsedagsbarnet, älskade söta Viggo-bus vi älskar dig

Och lilla Ebba-doll

En fantasifull tårta ala Annica, den var good!

Emmie & Viggo, tänk att de varit vänner heeela livet=)

Gottebordet! (jag höll mig ifrån allt sött förutom en liten bit tårta o en liten kaka dagen till ära *ler*)


Vi avslutade med lite handling på City gross. Ingredienser till hemmagjord pizza av Mickes önskan. Lite bakgrejer, bla mandelmassa i mängder och Manitoba Cream, läste på en tjejas blogg att det ska vara mkt bättre än vanlig mjöl? Återstår att se=)


Pizza ala Micke, det var gött!
Vi har haft en toppenhelg och barnen måste verkligen haft det tokkul!
Nåt roligt varje dag.
Jag är nöjd, men jag är väldigt trött nu!
Undrar om micke är utvilad som helt fått ro om sig själv i helgen? *ler*

Imon ska vi upp me tuppen så nu säger jag GOD NATT!

Inga kommentarer: