torsdag 31 maj 2012

Trötta idag....

Nya klänningen som Tilda & Saga (och bästa mamma Theres) skickat åkte på direkt idag. Vi ÄLSKAR den!

Lite bus mellan regnskurarna!

Mio jag kan själv Bjerkenstam ;)


Bla detta har vi hunnit med idag.
Idag verkar det som om bnåde jag o barnen är ruggigt trötta. Vädret??
Nu ser det ut som att det ska bli regn på lördag,
men jag tänker inte hänga läpp för det,
vi får se till att göra så gott vi kan ändå.
Dyker inte målarna upp imon, kan vi utnyttja det stora ekande sovrummet till att duka upp till kalas för barnen;)
Rynninge bygg var och rev väggen och jag fick tillåtelse att dammsuga upp där.
Så allt går väl o fixa?
Vi tänkte dela upp kalaset först för det blir mååååånga barn,
men nä, Micke tyckte att vi kör ändå, så så får det bli.
Fullt ös medvetslös och finns det hjärterum så finns det stjärterum!=)
Våra kalas är inget för de som tycker att det är jobbigt med mkt folk på en liten plats och stoj och höga röster och barnens glädjeskriiik. *ler*
För högljutt det blir det alltid!=)
Jag tycker det är kul att fixa och dona för de jag älskar och mig rör det inte i ryggen att det kan bli en smula rörigt=)

Regn eller inte,
jag ska försöka fixa en tokrolig dag för min lilla 4åring och hennes vänner!

Inga kommentarer: