fredag 18 maj 2012

O så var fredagen schlutt

Med tungan rätt i mun ;)

Klätterkalle & en påse kulor ;)

Inhandling av fredagsmys

Hemmagjorda burgare mumma
Efter att jag städat och tvättat och steppat på min maskin + duschat klädde vi på oss och gick ut.
Och vi stannade ute i princip hela fm,
ja tills det var dax för lunch iaf.
Mio däckade efter maten men trots att Emmie var såså trött ville hon minsann inte vila.
Hon är ju stora tjejen nu ju.
Här hemma pratar hon oavbrutet,
antingen med oss eller med 'Målgan'.
Men efter att hon tigit i ett par timmar sa jag ;
nu är du så trött så du inte ens orkar åka handla till vårt fredagsmys va?
Då får jag till svar ; nee mamma, jag är bara lite trött i munnen!
Hahahha lilla fröken, hon ger mig många goda skratt. och det är bra det!

Hur som, efter att Micke kom hem från jobbet åkte vi o handlade,
sen åkte vi förbi farfar och gav honom en räkbomb så han hade nåt gott att mumsa på såhär en fredagkväll.
Imorgon ska jag handla HANS födelsedagspresent åt Emmie *ler*,
det får bli ett par skor, Röda converse, inte illa inte illa! ;)
Jag kan ju inte handla skor förstår ni väl, det får ni göra, och slå in ett paket,
så får jag ge paketet på den stora dagen.
Han är för go allas våran 'Lennu';)
Såsåså, det är min uppgift imorgon, att hitta ett par dojor.
Sen får vi se vad vi hittar på mer för lattjot?
Hoppas att det blir vackert väder, hela helgen lång!

Inga kommentarer: