torsdag 10 maj 2012

Tiden...

Idag skulle det bli +20 grader,
verkar dock inte som att det kommer bli en solig dag?
Hur som haver måste vi ta oss till stan för att leta present till Viggo som fyller år och ska ha kalas på söndag.
Herrejisses, 4år!
För fyra år sen gick jag Annica, Eva & Nina med magarna i vädret och väntade på att våra små skulle födas.
Först fick Eva sin Daisy.
Jag kommer så väl ihåg när jag fick sms ifrån henne.
jag hade precis kört Micke till jobbet då telen pep.
En flicka var född, vilken lycka!
Sen var det Annicas tur dagen efter.
Jag blev så lycklig men samtidigt önskade jag oxå att det var min tur,
jag hade hela 2v kvar till bf, dessutom gick jag över tiden.
Iallafall, jag fick ett mms på en liten Viggo och som nyfödd var han en kopia av sin lilla mamma.
Så söt så söt och så väldigt pluttig.
2veckor senare, bf + 5 föddes våran Emmie.
Samma natt föddes Ninas Charlie.
Vi vinkade som hastigast till varann på förlossningen, hehe.
Hur stor är chansen att vi skulle hamna där samtidigt liksom?
Nån gång kl.02 på natten , mitt i mitt värkarbete, hör jag hur personalen säger att en bebis fötts i rum, ja nu kommer jag inte ihåg numret, kan det ha varit 10?
Ninas rum iaf.
Ojoj så glad jag blev samtidigt som jag tänkte nedra Nina hon hann oxå före mig!!!! hahhaha
Det var en underbar sommar!
Så himla härligt att ha vänner med bebisar att hänga med.
Jag var så glad att jag lärt känna dessa underbara flickor,
som faktiskt tog väldigt väl hand om mig då jag var ny i stan=)
Blev massa fikande och promenader och pysslande med di små.
Ibland önskar jag att jag kunde vrida tillbaka tiden, om ens så för en liten stund;)
Jag saknar dom tiderna...
Men nu har det som sagt gått 4 år!
4 underbara och omtumlande år.
4år som jag inte skulle byta ut mot all guld i hela världen !

Inga kommentarer: