måndag 19 september 2011

Underbart kaos

Inget annat kan förklara tillvaron bättre än Evas ord ;
Underbart kaos!
Hehe, det är lite så livet känns just nu.
Underbart, men kaotioskt mitt i allt virrvarr o otrolig trötthet.
Idag har jag känt mig känslig till max,
men vi har haft ändock en bra dag!
Sarah har varit med oss nästan hela dagen,
vi har hunnit umgås och försökt att överrösta mina små busungar som verkligen var i sitt esse idag.
Sarah klippte av en bra bit på håret och det känns såååå skönt!
Det blidde ingen färgning idag, men det tar vi en annan dag=)
Sen kom Maria med fam på besök,
barnen lekte såååå bra, så himla kul o se=)
Osså köpte de blivande 2barns föräldrarna våran dubbelvagn som vi icke längre behöver.

jag är dödens trött nu, så jag säger god natt.
Upp med tuppen imorn och jobb på Usö resten av veckan,
förutom på torsdag då jag ska jobba på Skebäck.
Jooo, föräldrarmöte imon, spännande spännande.
Ska ta mina långa snabba efter jobbet imon o promenixa till dagis,
hoppas det inte regnar!!!!
GO NATT KRAM

Inga kommentarer: