fredag 23 september 2011

Shitpomfritt


Johoooo, jag e mörkhårig nu och det känns faktiskt göttmoooos!
Tyvärr tränger min ljusa färg igenom så skiftningen är inte så flucker,
men allt går att fixa säger min privatfrisör Sarah=)

Jag har verkligen mått SKIT i huvudet idag,
har sånt tryck bakom ögonen och bakhuvudet + nacken gör så ont så jag orkar knappt hålla upp skallen.
Så har jag mått mer lr mindre i veckor nu,
så idag medans jag kämpade på jobbet med denna värk bestämde jag mig för att ta kontakt med farbror Dr på måndag.
Det tar emot!!! För jag verkligen HATAR att gå till dr!
Men jag orkar o kan inte ha det såhär nåt mer!

Vi kom hem efter jobb + handling vid typ 18 idag,
hade fredagsmyyyyys och barnen somnade snällt o gott.
jag måste ta o nanna snart för ögonen känns som tennisbollar som snart ska ploppa ut.
Igår somnade jag 19.30 när jag nattade Mio.
var uppe vid halv nio o borstade gaddarna o la mej sen igen och det behövde jag verkligen!
Jag kände mig något piggare när jag var uppe o studsade ngr ggr på natten o när kl ringde vid 05, MEN likförbannat satt huvudvärken där, trots flera timmars sömn.
jag har verkligen en skitskalle!

Imon ska det visst bli vackert väder!
Då ska jag till stadsparken med barnen och så ska vi hälsa på på jobbet.
Rara Rose-Marie har med sig äpplen till oss, sånna där goda röda stora vinteräpplen eller vad det nu hette, som hon plockat på sitt sommarställe. Gulle henne!

Men nu säger jag god natt o lägger min mörka skalle på kudden.
Hoppas barnen känner igen sin mamma imon bitti o inte blir alltfö rädda, hehe.

2 kommentarer:

Anonym sa...

är du gravid igen?=)

sina sa...

Nejnej inte gravid, det är bara en tjockmage du ser på bilden!