söndag 4 september 2011

Kräktrött

Japp, nu är jag kräktrött men ska sitta 5minuter innan jag gör resten av de måsten som e kvar o sen ska jag bädda ner mig skönt o hoppas på en god natt sömn innan det är dax att kliva upp vid 05 sådär;)
Imon ska jag skolas in på reumatologen då, skoj skoj o lite pirrigt såklart fast på ett positivt vis.
Emmie har mått bra idag.
Konstigt tycker jag då hon var toksnorig igår o ögonen rann,
men kanske var det nå allergi då???
Aja, får se hur lilla krull mår imon bitti,
om det blir dagis eller icke?
På tal om krull så klippte jag av en rejäl bit på lockarna idag =)
Och en annan sak,
Micke kom på en skoj grej som vi ska köra på på Mios kalas.
jag smsade Sarah direkt,
för hon var den första jag kom o tänka på o jag vet att hon är duktig på det ena och det andra *ler* och hon sa glatt direkt att hon skulle hjälpa oss =)
Men nu måste jag hoppa in i duschen medans jag orkar.
Puss hej ät mkt leverpastej !

2 kommentarer:

Lela sa...

du med ditt järn ska baske mig äta mkt leverthohej! Hur går det med det fresten? pöss

sina sa...

Jodå jag har tryckt i mej järntabl och blivit helt seppo i magen och äter massa leverthohej och nog har värdena stigit skulle jag tro ;)
Pusspusspussss