onsdag 28 september 2011

Då var det kväller igen!

Mörkt om morgnarna när vi som många andra traskar mot dagis / jobb...

Ååååå va fiiiiin! Tack Tilda & Saga! Pusspusspussss
Mennn Herr Nilsssson!!!!!!!!!!?? Så tokigt det kan bli!=)

Knasig natt, Emmie har fått nå nässelutslag, vad det nu kan bero på?
Så hon hade sån klåda inatt lilla stackarn.
Och Mio vaknar ofta och ojjar.
Hur som vaknade vi tidigt, inte så pigga men glada iaf=)
Arbetsdagen gick fort och jag skyndade mot dagis för att hämta hem mina busfrön.
Jag får alltid så brått när jag ska hämta dom, vill komma fram snabbt snabbt snabbt!!!!
Men imorgon blir det bara en 3tim dag för di små.
Jag jobbar kväll, så jag lämnar barnn vid 13.30 och sen hämtar pappsen dom vid 16.30.
Lite lagom sådär va?=)
Själv tycker jag inte att det är alltför kul att jobba till 22,
meeeen, sen är det ju fredag!
En ledig sådan!
Och det är inte en vanlig fredag, det är ju Mios fredag!=)
Vi ska baka i mängder tänkte jag,
barnen ska få kladda bäst dom vill=)
Sen blir det fredagshandling OCH fredagsmys och Mio ska få massa fina presenter=)
Och på tal om födelsedagspresenter fick Mio sin 1a present idag!!!!
Söta Tilda & Saga från Borås hade skickat paket till bubben och han blidde ju så glad och ÖVERRASKAD när ett paket väntade hemma=)
Och ojojoj vad stolt han var när han höll upp den nya fina skjortan mot sig!
Älskade pojk.

Inga bebisar har det fötts på sistone utan Yasmine blidde skickad hem för lite vila över helgen och på måndag gör de ett nytt försök till igångsättning om fl inte startar av sig självt?
Jag vet inte hur det där med igångsättning funkar?
Men hon hade iaf fått ta 3st tabletter med 4tim mellanrum,
men nada hände.
Jag var med när min syster födde sin minsting och hon fick iaf dropp,
men kanske har de olika metoder i olika länder? Me dont know!?

Goooood natt alla stjärnor!

1 kommentar:

Therese sa...

pusspusspuss Mio <3