måndag 26 september 2011

Ta tag i hälsan vetja

Inte hann jag iväg till dr idag inte.
De har börjat med nå nytt, drop in 08.15,
svårt att gå på sånt med 2 små,
men jag gör ett nytt försök imorgon!
Måste verkligen ha hjälp med mina huvudvärk!
Annars mår jag bättre!
Jag ska väl ta tag i det där med mina delade magmuskler o evt bråck,
kanske kan jag prata med farbror dr om båda sakerna samtidigt?
Jag hade helt förträngt det hela tills jag läste en kommentar nyss där nån frågade om jag var gravid igen?
Tittade på bilden och förstod genast varför denna anonyma undrade.
Min mage putar som hos en gravid,
men nej, jag är inte gravid!!
Jag skulle gärna ha en liten till, men vi har bestämt oss för att våra små busfrön som vi har här hemma räcker gott o väl=)

Imorgon ska jag till tandläkarn ushofyyy jag tycker att det är så läskigt!

Hur som haver,
idag hade vi en riktigt braig morgon.
Rätt skönt när det är mörkt och svalt ute och man får tända massa värmeljus hemma.
Oooo vad mysigt brukar Emmie säga=)
Jag håller med henne!

På fredag fyller våran bebis 2år.
2år, helt sjukt vad tiden går!!!
I helgen blir det kalas och jag tänkte baka så mkt gott som jag bara hinner;)
Olika tårtor, frozen cheezecake, chokladtårta med mörk + vit choklad, Leilas Hi-hat cupcakes, moccarutor o sååå=) Roolit roolit!

2 kommentarer:

Sarah Smoak sa...

Ja det är bra gumman du behöver kolla upp det där så att du int egår fär länge. Jo jag ha tänkt att s'ga det flera gånger men glömt. Ja kollade på Plastik kirirgerna på 5:an och där var det en kvinna som hade sådär delade muskler. Alla trodde hon var i 6:e månaden. Och då sa läkaren att det var inget hon kunde träna bort utan enda läsningen var att operera. SÅ dom sydde ihop musklerna igen och typ det bästa hon gjort. Men det kostar ju lite, du kan ju alltid fråga farbror doktorn och du kan få det betalt =)

sina sa...

Ja hujja, jag vet att det kanske är enda lösningen och jag har ingen lust med en op egentligen, inte alls.
Men när folk börjar undra om jag är grav hahahhaha kanske det är dax att göra nåt åt saken? hahaha
Jag ska ta tag i det där,
så fort jag tyar=)
PUSS