lördag 3 september 2011

Mum mum!








Gick bra o jobba idag men dagen gick tjoptjoptjop i ett.
Efter jobbet åkte vi på kalas, ojoj vad mycket mumma det fanns o trycka i sig.
Jag fick ont i magen, men det var det värt!
Och så var det ju himla mys att få träffa alla söthjärtan som jag faktiskt hinner sakna massor mellan varven.

Emmie är rejält förkyld!
Misstänker att det blir vab i början på veckan?
Men då får lilla pappa vara hemma med di små.
jag kan gärna inte avboka mina inskolningspass på Usö.
Det fattas folk på Skebäck helahelatiden just nu,
men imon är jag hemma och vilar men framförallt kurerar mina små och så ska jag ge dom ALL kärlek i hela världen.

Nu är jag så trött så ögonen går i kors, så jag säger natti ;)

3 kommentarer:

Yasu/Tiera sa...

namnam, mitä herkkuja. tuli vesi kielelle :p

sina sa...

Joo, söin niin plajo et maha tuli ihan kipeex ja kauheena oksetti, hahahha

sina sa...

*paljo*