torsdag 29 september 2011

Kvällsjobb hejhej




Hela morgonen har vi bakat bullar,
till kalaset och till dagis så Mio får bjuda lite idag istället för imorgon då de är lediga på hans föllsidag;)
Idag går barnen bara 3 timmar, gött för dom!
Och ännu mera göttigt då de kan ha halvvarma bullar med sig till fröknar o kompisar då det är utelek=)
Fast å andra sidan vet jag inte om de små får äta sötsaker?
Då får la fröknarna frysa in bullar så det räcker ända till jul!=)
Jag gillar INTE kvällspass,
så allt hemma blir lite knas.
jag måste tvinga i barnen mat tidigt och sen när de väl har somnat måste jag väcka dom när de sover som goast.
Man hinner inte riktigt med samma rutin som på dagis,
då de faktiskt äter en smula senare hemma och helst sover sisådär en timme längre.
Men, nu sover mina sockertoppar och jag ska väcka som om 30min så vi hinner med=)
Idag jobbar jag på lasarettet,
får se om det spökar nåt när mörkret faller på boooooooo.
Ne huh, inga spöken vill vi se!

Nu måste jag göra mig klar för resten av dagen.
Imon är det fredag och helg yabadabadoooooooo!

Inga kommentarer: