fredag 2 september 2011

Nörd


Fredagsmysfilmen=)


Fredag kväll och jag sitter o nördar framför datan, booo!
Men det finns inget o se på Tv´n och strax ska jag fakstist sussa så jag orkar upp o jobba imon bitti.
Idag åt vi ute,
Max mmmm va gotta!

Sen bar det av mot Ikea.

Äntligen fick jag våningsfatet som jag velat ha ett tag.
+ lite annat smått som kakformar, plastmuggar, värmeljus o grejer.
Efter det lite storhandling, alltid lika skönt o komma hem med hundra kassar mat mm=)
Kanske är jag knasig, men jag känner mig mer rofylld när skåpen är nyfyllda lr vad man ska säga?
Sen skulle jag handla födelsedagspresenter lite snabbt,

vilket inte alls var så lätt, men jag hittade lite smått & gott iaf ;)

Hittade även ett par söta bling till Emmie med hennes månadssten i.

Hon sken upp som en sol när jag gav dom till henne.
Oooo till mig mamma?
vad snäll du är mamma, tack så mycccccke!

Sen satt hon o pussade försiktigt på örhängena *ler*.

Älskade lilla flicka, det är så kul att ge henne saker,

för hon blir alltid lika glad.

Igår hade jag en ny lotion på mig och det kände lilla fröken på en gång,

oj jag älskar vad du luktar mamma!!!

Hahahahha.
men jag håller med henne, jag verkligen ÄLSKAR doften på min nya lotion!
Pia hade den i fredags när vi var ute o det slutade med att vi alla 4 tjejer hade smetat på oss lite av hennes lukta gott *s*,
så när jag väl kom hem från storstaden beställde jag en likadan till mig själv bums!
Man doftar som doodis=)

Neehe, nu ska jag trycka i mig lite onyttigheter o sen ska jag sussa sött på våra nya mjuka o sköna kuddar=) Hyvä yötä kullat!

2 kommentarer:

Yasu/Tiera sa...

Voi eiiiiii miten ihanasti Emmie lauleskelee.. kuvaa Sina enemmän ja laita mulle? :) <3

sina sa...

Voin kuvata joo kulta <3