lördag 10 september 2011

Natti





Hej o hå VILKEN DAG!!!
Fullt ös på jobbet.
Som tur var lyckades mina Usk.kollegor skaffa in förstärkning till kvällen & natten och EVT till imon bitti.
Jag slutade 15.30 och skyndade mot bilen med mkt trötta ben.
Ush vad jag har saknat mina små idag.
Och den stora oxå, lite granna =)
Väl hemma väntade barnen på mig med öppna armar och skor på fötterna.
Parken mamma parken !!!
Okidoki parken it will be!
Först åkte vi till godisslottet eller vad det heter?
Barnen fick plocka på sig i varsin påse och jag plockade mitt.
(nästan allt godis finns dock kvar i skåpet)
Sen åkte vi till en jättetrevlig park i stan så barnen fick busa av sig.
Mio fick direkt en kompis, en pojke i typ 6års ålder, han vart sååå förtjust i Mio och busade järnet med honom, hehe, och lilla Mio skrattade så han knappt fick nån luft=)
Micke roade parkens alla barn genom att trampa runt den där snurran och alla di små tyckte att han var så lattjot! Hahahha ohherreguud!
Väl hemma var det dax för bad och kvällsmat och barnen somnade utan ett minsta pip.
Jag är nöjd med dagen, men som vanligt är jag verkligen dödens trött,
så nu säger jag ännu en gång GOD NATT; SÖTA DRÖMMAR och upp med tuppen imorn!

Sugen på att se en film, som om jag inte fanns, men jag vete tyysan om jag tyar?

2 kommentarer:

Yasu/Tiera sa...

Leikki ikä on koko ikä <3
Vähänkö mul on ikävä teitä :/ Toivotaa et päässää vuoden vaihtees tulee sinne!!

sina sa...

Kova ikävä sua kans kulta !!!!!!!