söndag 18 september 2011

Go with the flo...

Just nu har jag en aning svårt att hänga med känns det som.
Tokigt tidiga morgnar vare sig vi är lediga eller jobbar.
Dåligt med sömn på nätterna då lilla Mio bökar, han ajjar o mammar om nätterna,
vet inte riktigt om det är tänderna lr växtvärken som gör mest ont?
När klockan slår 05 vill han upp, trots att han är så trött så han knappt får upp ögonen.
Och de kallare tiderna har ju börjat nu vilket betyder att Emmies eksem börjar blossa upp och klia såklart som värst på nätterna.
Det är så synd om kottarna som inte får en helnattsömn och jag såklart, ja jag är trött!
Jag vet, det är såhär att vara småbarnsmamma!!!
Men just nu är det en aningen tufft att orka med.
Jag jobbar på flera olika ställen och jag skriver upp allt för att komma ihåg,
men det börjar bli en smula snurrigt i skallen måste jag medge....

2 kommentarer:

Camilla sa...

Försök att ta det lite lugnt gumman! Annars blir du som jag var för nåt år sen och det var inte kul!
Lägg dig när barnen sovar middag. Även om du inte kan sova så kanske det räcker med att få blunda en stund och varva ner lite:)Puss & kram

sina sa...

Jaa, phuu, idag har det verkligen varit virrvarr i huvudet,
känslig till max.
Ibland tar tröttheten överhand o det känns som att jag bara trampar o trampar.
Måste lära mig o tagga ner på nåt vis!
From imorgon ska jag försöka komma ihåg att ANDAS!!!!=)
Puss o kram o nattinatt love