onsdag 21 september 2011

Ännu en dag

Ännu en dag avklarad!
Micke vabbade med Mio idag & ska vabba imorn med.
Jag jobbade på Ger rehab idag som igår, gick välla bra,
men igår hade jag en tuff dag och medans jag svalde gråten i halsen drömde jag mig bort till tiden då jag jobbade med flera av mina allra bästa vänner,
vilket lyx i vardagen att få arbeta ihop med tjejer man älskar.
Även om jobbet kunde vara tungt och det kunde kännas tungt att ta sig dit vissa dagar,
så hade jag iaf mina söta tjejer där att luta mig mot.
Nu har jag många bra arb.kamrater,
men det är ju inte samma sak...
Det brukar väl heta ensam är stark,
men, ensam är föbövelen inte alltid stark!
Imorgon jobbar jag på Skebäck, där är alla snälla o rara och jag har inte ett ont ord att säga om nån!
På fredag ska jag vara på usö igen, fast på reumatolog rehab.
Lördag ledigt yeeeey!
Och på söndag jobbar jag på usö på neurologen.
Ett flängande hit o dit, men man lär inte hinna tröttna iaf=)

Jag har köpit en mörkare nyans i hårfärgsväg HJÄLP hehe,
får se när jag orkar o vågar kladda dit den?
Ringde upp Sarah (som är utb frisör) som tålmodigt försökte hjälpa mig med nyanser då jag stod o valde mellan 100 olika färger med världens huvudvärk.
Tack gumman för att du står ut=)

Nu måste jag verkligen sova, så jag säger nattinatt alla söta!

Förresten så fick jag äntligen hjälp med att skaffa parkeringslapp för personal på usö.
Godegud det kostar närmare 100kr/dag o stå där annars en vanlig arbetsdag och flera som jag frågat om hjälp har inte vetat hur man ska göra?
Men äntligen träffade jag på 3vänliga själar (uskor) som berättade att även jag som timmis har rätt att köpa, vart jag ska köpa och att det bara kostar 100kr/mån!
Lite skillnad från att pröjsa några hundra i veckan till ynka 100kr/mån!
Tack för det !!!

Inga kommentarer: