söndag 25 september 2011

A little bit better

Jag somnade nån gång efter 19 igår och det var la välbehövligt.
Jag sov sov o sov!
Denna dagen har gått som i dimma,
ingen feber men totalt slut i kropp o knopp.
På em piggnade jag till lite o satte fart med chokladsockerkaksbak med barnen,
slängde iväg ett sms till Bjerkenstammarna och de sötnosarna åkte hit direkt.
Underbara älskade energikickarna Bjerkenstam!
Och barnen tycker om dom så himla mkt;)
Nu känner jag mig piggare & gladare och är redo för en ny vecka igen=)

Vad gårdagens febertopp berodde på har jag inte en aning om?
Hade 39gr och sååå ont i kroppen o huvet.
Sen efter ett dygn inge feber alls. Är inte det konstigt så säg??
Jaja, glad är jag iaf att det inte var nå långvarigt!

Tack söta Sarah för hårprodukterna! GULD!=)

2 kommentarer:

Laila sa...

Ibland så har kroppen mer vet än ens hjärna. Kroppen sa nog ifrån och ville ha en vilodag så att säja.Och enda sättet den vet är att få dig lugn på är att ge dig en rejäl febertopp så att du däckar:). Du måste tänka på dig själv också Sina och inte bara köra på som en duracellkanin. Det är skitsvårt att hitta balansen mellan jobb/familj/bara Sina, jag vet men du måste annars är du snart utbränd. Ta hand om dig själv.
Strykekramis

sina sa...

Ja, det var nog så det var?
Jag är svår att däcka men febern lyckades få mig att däcka några tim iaf=)
Det ÄR verkligen apsvårt att hitta den där balansen,
men jag ska göra mitt allra bästa söta du <3
Love you!