torsdag 27 januari 2011

Sötsaker för en hel månad!!!








Dagen startade tidigt, som vanligt, så vi har hunnit med en hel del.
Barnen är krassliga så jag klädde på dom xtra varmt och bäddade ner dom skönt i vagnen och sen styrde vi till marknaden på stan.
Jättemysigt men huhuuuu så kallt!
Smarta jag tog ett par converse på fötterna och jag trodde allvarligt talat att mina tår skulle trilla av!
Hur som, vi knatade runt ett par timmar.
Barnen fick varsin marknadsklubba och Barbapappa-heliumballong och de var så nöjda så.
På hemvägen köpte Micke semlor till oss.
Och så hade vi nybakta bullar + moccarutor hemma,
så ja, det har varit en riktig svullardag och jag mår INTE bra i magen just nu kan jag berätta.
Inge mera socker för nån av oss på en månad nu punkt slut!

Senare kom Maria, Dennis & lilla söta Meline på fika och lek.
Barnen lekte och busade och gjorde av med den sista energin för dagen.
Alltid lika mysigt att ha er här söta!

Sås, efter den här dagen somnade barnen nöjda och glada, en aning övertrötta och rosiga om kinderna för all lek, men även för att tempen steg lite mot kvällen.
Vi får se hur natten blir?
Jag tänker iaf säga nattinatt nu, för jag är tokigt trött,
efter en mkt bra dag!

Joo, och bullbaket gick sioså idag, första halvan blev bra,
andra halvan glömde jag sockra vaniljbullarna!!! Duktigt kämpat va?
Men så kan det gå när man heter Sina och är världens mest virriga småbarnsmamma.

Inga kommentarer: