måndag 24 januari 2011

nöjda barn

Pussvänliga runda bullkinder=)
Lilla Emmie med rödaröda kinder
åååå ibland kan Emmie bli lite smått förtvivlad men som tur är går det över FORT=)

Älskade älskade småhjärtan!!!!!
Imon ska jag få passa lilla Ebba-dockan en stund, ska bli sååååå mys!

Mio stannade hemma från dagis pga snor och hosta idag,
men Emmie ville iväg, så dagis fick det bli!
Annica & hennes sötnosar följde med och hämtade Emmie och godeguuuud vilken lycka när hon insåg att dom var med=)
Viggo fick pussar o kramar och han var inte sen att kramas tillbaka och Annica ville Emmie inte ens släppa, hehe.
Jag fick också mig en stor dos av kramar och pussar och fröken Johan berättade att de varit ute och gått / åkt vagn idag, han och 4barn.
Emmie fick äran att följa med idag och Johan sa att emmie satt i vagnen och sjöng helatiden, vilket han tyckte var kul o se då Emmie inte är den som armbågar sig fram på dagis (hans ord),
så att se en sida av henne då hon visar mer av sitt rätta jag var skoj.
Och det här med promenaderna är säkert nåt som barnen uppskattar väldigt mkt också?
Att få vara 1 av 4 med fröken och bli sedd på ett annat vis.
Förstår ni hur jag tänker?
Hur som, det hade varit en bra dagisdag och efter dagis var vi ute och lekte så gott det gick med Annica & barnen.
Sen hem för lite mellanmål och vidare igen för att handla kylskåpen full så vi klarar oss ett tag till=)
Efter mat o bad var barnen trötta!
emmie däckade på soffan och när vi nämnde sova vinkade Mio och knatade till sin säng helt självmant.
Härligt när allt går som en dans ibland=)

Inga kommentarer: