tisdag 18 januari 2011

En vanlig morgon hos oss


Det där med att få på sig kläder är inte så skoj som man skulle kunna tro=)
Lägg märke till Mio i bakgrunden hehe

Emmie kan lulla med kläderna på men när Mio är påklädd o klar vill han gå NUNUNUUUUU!
Jag har haft lite problemas med min mage i snart en månad och imorse innan 5 vaknade jag till hemska brännande smärtor i magen och strax efter det vaknade lilla Mio, pigg o glad,
men då tog Micke den tidiga morgonen med honom och jag fick vila en timme till.
Nu känns det bättre, men inte bra.

Hur som, jag lämnade Emmie först på dagis.
På väg till Mios dagis skulle jag plocka ut Mios varma fleecekläder ur bilen och lillfinnen blir såååå ledsen neee neee neeee skriker han när han tror att jag skulle sätta honom i bilen,
men han lugnade sig genast när vi traskade mot hans dagis och han var så himla GLAD!
Följde med till dörren och vinkade glatt hejdå när det var dags för mig att gå=)
Jag tror allt att jag har världens tuffaste lilla Miopojke?
Men nu ska jag inte vara kaxig haha, det kan gå superlätt i början men sen vända, sa de.
Hur som, jag är glad för stunden iaf!
Pusshej

5 kommentarer:

loijsan sa...

gumman har du testat zantac?

sina sa...

Jag har inte testat Zantac nu har jag inte.
Men smärtan imorse spred sig över hela magen.
Du vet, när magmusklerna är övertränade o man gör situps, det bränner så in i h-skotta!
Fast nu är ju INTE mina magmuskler överträna nånstans så jag vete tusan.
Svettig vart jag iaf!

Fia sa...

Kul att det är fler som tycker om idén, det är ju inte nytt med bloppis direkt, men för mig är det nytt ;-) Och det har gått förvånansvärt bra hittills faktiskt. Har fått en hel del sålt. :-)

Vad är din kille uppe i för storlek?

Eva sa...

Trist med magont gumman! :0( Har du pratat med läkare? KRAM <3

sina sa...

Nee jag har ju inte det, för varje gång jag tänker beställa tid så känns det faktiskt bättre just då=)
KRAMAR