tisdag 25 januari 2011

Hej o håå

På fm hade vi Ebbisbebis här.
Världens lugnaste lilla sessa, älskar så mycket!
Mio hämtade leksaker till henne och tog mkt väl hand om henne=)



ByggareBob i farten=)


Äääh, det är svårt att fånga rummen på bild, jag är verkligen ingen mästerfotograf,
men nu kan de mina som inte varit här på ett tag se på ett ungefär hur vi gjort om/ gör om här hemma i Öret=)


Ja, nu är det en fondvägg och vita väggar som fattas dådå. (Och elementfärg!!!!!)
Nästa projekt !

Blir inte mkt text idag, jag är ruggigt trött o har ont i knoppen,
men dagen har rullat på fint, lite en sån där ultra rapid dag lixom.
Snart blir det Paranormal activity 2 här, innan dess DUSCH!! Hejhej!

2 kommentarer:

Madeleine sa...

Va fint ni får det i lägenheten! Jag blir sugen på att göra om här hemma också när jag ser bilderna ;)
Vart har ni köpt den där köksön, eller vad det nu kallas ?
Hoppas allt är tipptopp med er!
Kramar.

sina sa...

Tack så mkt söta Madde <3
ja det e roligt att fixa hemma o man får ta lite i taget lixom.
Micke fick så bra födelsedagspresent som målarfärg o olika presentkort så nu har vi kunnat fixa lite mer=)
Köksön köpte vi på Ikea=)
Helt toppen o tex baka på!!! =)
KRAM