söndag 23 januari 2011

En bra dag




Idag har vi varit på söta Alices 2års kalas.
Massa massa goa barn o rara föräldrar, lek och skratt, fiskdamm o gott o äta, glad stämning o ja ni vet, ett hellyckat kalas helt enkelt!
Alltid så mysigt att träffa sötaste Jessica & sötasöta Alice och så blev jag så glad när jag såg att Helena kom med sina sessor.
Vi träffas inte alltför ofta men nu ska det bli ändring på det!=)
Mio började pangbom hosta o snora jättemkt, så vi får se hur lilla bulan mår imorgon,
blir det dagis eller inte?
Trist om han direkt ska missa några dagar då han precis är färdig med inskolningen,
men är man sjuk så är man!
När vi kom hem efter 3tim kalasande somnade båda barnen o jag passade på att sova jag med.
2timmar sov vi visst !
Efter det blidde det mat o massa pyssel.
jag tror att Emmie satt 1,5 tim och målade på sina stenar? hehe
Att en sån enkel sak kan roa sådant, härligt.
Nu tänkte jag ställa mig o måla lite hyllor och krukor,
så jag säger hejhej, tack för en lugn och trevlig helg=)






Inga kommentarer: