lördag 22 januari 2011

dax o sååva?



Om jag ska vara helthelt ärlig så har det inte varit min dag idag.
Jag hade så gärna velat vara i tokstan hos mina nära & kära för saknade är enorm just nu!
På em gick jag & barnen ut för de små liven hade såååsååå mkt energi till övers,
frisk luft o spring o lek ute är ju alltig topp!
Och jag själv kände oxå att det gjorde mig gott=)
Vi hann bara komma hem o fika lite med farfar så dök sötaste Annica förbi och det uppskattade vi mkt mkt mkt!
Välbehövligt med en kram från hjärtat av en god vän.

Jahopp, ikväll är mina söta där hemifrån barnfria och ute o har skoj och jag hade gärna varit med dom.
Några av dom är nytattade och jag har oxå beställt en tatt *ler* så jag får ta o åka dit snart=)
Ska kolla upp när var o hur, kanske om jag kunde åka nästa helg,
eller helgen efter det, eller ja vi får se?=)
Hur som, hoppas ni har det så bäst ute som ni bara kan!
Drick en white russian för mig och önska Fronda=)

Nu ska jag måla det sista här hemma o sen sova.
Imorgon ska vi på kalas! Sötnosen Alice blir redan 2 hela år ! Hip hip hurraaaaa!

Inga kommentarer: