fredag 21 januari 2011

Fredag igen!

Fredagsgotta & våran nymålade hall,
2a ingången som vi låst,så nu får d här vara ett ställe där jag kan stå o vika tvätt o så=).

Inte så nice när dörren syns bakom, MEN vi ska köpa nå draperi och hänga där så dörren inte syns, blir nog helt okej.
Mera hyllor och förvaring Och nytt golv, VITT får det nog bli=)
(hallen hade orange tapet så visst gör lite färg skillnad!)
Idag har Mio gått sin sista inskolningsdag.
Han blev ledsen när jag lämnade honom, men resten av dagen hade gått HELT TOPPEN!
Fröknarna berömmer honom så och tycker att han är så duktig, vilket jag oxå såklart gör!
Jag & Emmie tog en promenix för att hämta hem prinsen och när han fick syn på mig vid hämtning började han gråta så ynkligt o stackars.
Ojojoj *ler* jag tog upp honom o han pussade mig så mkt så jag hörde knappt vad fröken sa haha.
Och när han fick syn på Emmie sken han upp som en sol och ropede rakt ut av glädje.
Så himla underbart o se hur mkt de älskar varandra!
Precis VARJE morgon är det samma glada kramkalas när de får syn på varann.
(sen är det en annan femma att efter 10 min är det lika mkt kramar o skratt som puttar o slåss om leksaker)

Jag & Annica var en sväng till Ikea på morgonen.
Kikade på en köksö som jag & Micke så gärna vill ha.
Annica bjöd mej på en kaffe och vi fick sitta o prata i lugn o ro, det gillar jag!
Annars har vi fixat o donat här hemma, Micke har målat, jag o barnen var ute, handling, kvällsmys och sen var det redan dax för småkottarna att sova!
Dagarna går i sån ruggig fart att jag hinner knappt med.
men justjust nu är jag glad att det är kväller, för jag är otroligt trött!!
TREVLIG FREDAG PÅ ALLA SÖTA!

1 kommentar:

loijsan sa...

för jäkla fint de där!
Ja ska komma o vika tvätt hos dig ;)