tisdag 10 november 2009

syskonkärlek




Ikväll hade vi besök av sötaste Annica. tack för att du kom förbi hjärtat, saknat dej massor massor!
Och tack för allt gott du hade med dig.
We love U!

Emmie sover oroligt. Hon har gråtit mkt idag och nu på kvällen blev hon rödare o rödare i ansiktet och utslag lite varstans. Så brukar hon bli när hon mår dåligt som i feber/ förkylning eller när hon ätit nå olämpligt, men skruttan äter ju inget. Välling välling välling.
Mio ligger i sin babysitter o gör nr.2.
Jag ska ta honom nu!
Imon ska jag hämta ut min nya mobil. Jag har förlorat alla namn på de nummer jag har i mobilen, ska se om jag kan fixa detta?
Annars får ni gärna skriva vem det e som skriver när ni smsar mej hahahahaha=)

GRATTIS till Loijsans bror & Annika och till storebror Elias som fick en liten Liam idag!!!
Nu är det 16 dagar kvar tills det är Bf för mina favoriter Joni & Loijsan.
Godegud vad jag väntar o längtar efter den lilla kotten.
Jag blir helt varm & gråtfärdig när jag tänker på´t. Älskade lilla kotte <3

Och på tisdag ska min lilla Annica & Jörgen på UL wwiiiioooooo SPÄNNANDE!
Flicka-pojke-flicka-pojke-flicka-pojke??? Flicka säger jag!!! =)
Nog hade Annica en liten fin kula såg jag idag. hela jag bara log inombords när jag studerade henne där hon satt o klappade sig på magen i sina egna tankar=) Mys mys mys!

5 kommentarer:

Linda & Nova sa...

Hej vännen! Hur har ni det hemma? Mycket mys med dina små sötisar kan jag tro. Klassfesten var super, skönt att få göra sig lite extra fin ibland...hehe. Hur går det för lilla sessan på dagis? Kramar i massor

Fia sa...

Söta, syskonkärlek som sagt...
Hur känns det nu att vara tvåbarnsmamma, visst vänjer man sig snabbt.. jag undrar nästan vad jag gjorde med all tid innan ;-)

Jag har förresten en ny tävling i bloggen, va gärna med. Kika under kategorin "TÄVLING"

Kram!

loijsan sa...

jaaa inte alls många dagar kvar o de gör sig verkligen till känna;)

accka sa...

WE LOVE ER ME!! Gud vad ja hade Emmie,Mio o sina behov.. Nu har de blivit liiiite dämpat för en liten liten stund:)
Älskar att se ditt sätt att se på dina barn.. Kärlek till MAX!

Längtar ihjäl mej tills på tisdag..ska bara övertala mannen att kolla könet:)
Du får hjälpa mej:)

pussis<3

Carro sa...

Gud så fina bilder på sötnosarna!

Längtar tills vi ses<3