söndag 1 november 2009

Soft-söndag

morgonmys i sängen <3

Emmie & Meline gungar Mio =)
Fick besök av Dennis, Maria & söta Meline. Mkt trevligt!
En liten kvällspromenad (till soprummet haha) med sessan.

Idag har vi haft ännu en fin dag med lilla familjen o fina vänner.
Dock så plågar den här huvudvärken mig mer o mer...
Ibland ilar det till så jag tror att ett kärl ska brista, typ.
Jag ger det några dagar till, släpper det inte så söker jag hjälp.
Man måste må bra för att orka vara en tiptop mamma.
Jag gör mitt bästa men det är tröttsamt att ha konstant ont, det tar på krafterna.
Annars har jag inget o klaga på=)

Imon kommer Sofie & Jessica med sin lilla söta Alice på fika.
Ska bli kul o träffa tjejorna!

2 kommentarer:

carro sa...

Ja den bodyn ja=) så söööta dom är! Mysigt med besök! kul med bilder på dig hjärtat! mer sånt! du är så fin! älskar er

loijsan sa...

ge de inte fler dagar än du behöver!! Man ska inte orka me allt!
Finns de hjälp att få så se till o få den!
För att orka måste man må bra själv oxå!
Man kan inte alltid vara osjälvisk Sina!! ;)
Pussa dina hjärtan! Saknar er!