tisdag 24 november 2009

*peppar peppar*

Emmie är feberfri idag med.
Dock tar hon sig för örat och hostar OCH hennes torra fläckar/utslag har blommat ut som aldrig förr.. Jag smörjer o smörjer men det hjälper bara för stunden.
Idag tänkte jag ta min sessa o köa för vaccination.
Innan veckan är slut ska jag o Micke oxå tatt vaccinet.
Nu har jag inte tid o sitta här mer så jag säger jalla hajdåå!

Förresten , imorse såg jag för första gången Nils karlsson Pyssling.
Har ni sett den? Godeguuud vad SÖT han är lilla pysslingen! =)

2 kommentarer:

accka sa...

hahahahha e de första gången söta underbara du:)

chiliwipen:)

Fia sa...

Hoppas ni fick vaccinet, utan allt för lång väntan.. här vaccinerade de 450pers på 2timmar.. det går alltså rätt fort.

Vi ska snart ta oss till bvc för en andra omgång vaccin..

Kram!
Förresten, tävla gärna i bloggen, om du inte redan gjort det. Klicka på kategori "TÄVLING" och scrolla ner till tävlingen om presentkortet :-D