måndag 16 november 2009

Sömn tack

Förra natten var INTE rolig alls.
Emmie var väldigt orolig o grät HYSTERISKT i sömnen från kvällen till in på natten. Växtvärk tror jag?
Plus att hon river sig som en tok i armvecken o kinden där hon är torr o har utslag=(
Mio hade hemska gaser som han inte fick ut och grät han med.
Micke höll på o målade hallen och kl. 01 satt jag på köksgolvet o målade den stora spegeln vit som vi ska ha i hallen. Strax innan 03 kom jag i säng o vid 5 satt jag uppe i vardagsrummet igen o matade en stackas liten prins vars mage var som en ballong.
Nu har vi haft sån otur med sjukdomar ett bra tag,
så det blev ingen dagis för lillfis och blir inte det imon heller!
För imon ska vi iväg o äntligen vaccineras alla 3 !
Sen är det fritt fram för dagis.
Jag kanske är löjlig, men det har varit så mkt sjukt här så vi tar inga risker!
Dessutom kändes den där svininfluensan plötsligt så himla nära när barnens lillkusse Alicia insjuknade i det. Huuu så läskigt!


Idag fick jag plötsligt sån fruktansvärd tandvärk så jag har inte vetat vart jag ska ta vägen?
Örat, ögat, huvvet o halva käken ilar o pulserar så jag håller på o bli gääälen!
Så nu säger jag god natt, imon ringer jag tandläkarn.
Hatar att gå till läkaren!

Inga kommentarer: