lördag 7 november 2009

Mysdag som slutade i feber





Igår hade vi en helt underbar dag med Laila & hennes sötnosar.
Dom stannade hela dagen o timmarna bara rusade iväg.
Men vi hann umgås, äta, barnen lekte och Emmie är så förtjust i Lovisa & Matilda så hon ville gärna pussa på dom o klänga på dom mest helatiden.
Flickorna var visst helt utmattade när de kom hem. *ler*
Massa fina paket fick vi och Emmie fick leksaker, pussel och böcker.
Hon ÄLSKAR böcker!
Tack för en supermysig dag, älskar er!
Efter att jag kört flickormna till tåget vid 17,
packade vi barnen i bilen och åkte en sväng till Ikea.
Emmie var så trött så ögona var röda och tårarna rann av trötthet.
Så vi skyndade oss igenom Ikea, tog det vi skulle,
men hon orkade inte hålla sig vaken i bilen.
Väl hemma när jag bäddade ner lillfis märkte jag att hon var kokhet, pangbom bara sådär!
Jag hade massor o göra hemma men han inte med nåt för jag varvade mellan barnen.
Till slut tog jag Mio o la mej mellan barnen och där somnade vi,
jag hann inte ens få av mig kläderna.
Kl.03 vaknade Emmie, tokvarm o väldigt uppåt,
hon låg minst 30min o sjöng i sängen, HÖGT dessutom.
Istället för att bli lugn o seg, blir hon 'speedad', helt upp i varv.
Vilket hon har varit hela morgonen med.
Mio & Micke fick sova, medans jag o Emsan har haft morgonmys här hemma.
Lekt massor o läst i hennes böcker.
Imorse fick hon 2 böcker av mig i present (som jag köpte igår).
Askungen & Törnrosa.
Dom tyckte hon väldigt mycket om.

Det har varit minst sagt full rulle hela morgonen här,
men nu sover båda barnen, så jag ska ta en kopp java i lugn o ro.
Det doftar JUL hemma!!!

Förresten, barnen fick nåt så fint av Laila!
Eller kanske var mest jag som blev glad, riiiktigt glad!
Stora fina bokstäver, M & E.
Dom ska vi spika upp idag !!!

Inga kommentarer: