lördag 28 november 2009

...sån känsla...










Där lillebror är, är oxå Emmie;)
Inte en sekund kan man vända bort ryggen, tydligen inte ens när lilla Mio sitter fint i sin sitter uppe på bordet!
Hon älskar sin lillebror och vill bara så väl, men det skulle kunna bli riktigt tok, om vi inte hade ögon i nacken med...
Som ni ser på bilderna så lurar lilla storasyster bakom sin bror jämt hehe=)

Att ha 2 så små är ingen lek alla ggr.
Jag är trött, ojoj så trött!
Och i&med att Emmie har varit sjuk så mkt och det blir lek utan kompisar, dessutom nästintill bara på hemmaplan, kan det bli lite småkämpigt att försöka roa en glad o busig 1,5åring. *s*
Men trots tröttheten o allt annat som kommer till, skulle jag ju såklart aldrig nånsin i hela väääärlden drömma om o sitta i nån annans byxor!
Jag älskar mitt liv och jag älskar mina små över allt annat.
Och så småningom kommer vi nog oxå komma i alla rutiner o vardagslullet.
På måndag är det dagisdax igen och jag vet att emmie kommer vara sååå lycklig över o få träffa sina vänner o få leka av sig, utan att ha mamma hack i häl=)
När hon är på dagis är det bvc för Mio och Mvc för mig.
Roliga efterkontrollen och förhoppningsvis sista cellprovet för min del?
Ser den bra ut, friskskrivs jag.

Nån dag i veckan ska jag & Mio följa med Ida & Jimmie på en tripp till Sthlm.
Eller vi blir avsläppta i tokstan så vi kan kramas med våran hjärtan och det ser jag verkligen fram emot!
Tack till älskade Ida som tänkte på mig!!!

Denna dagen då, joo, den har jag som lullat igenom..
Idag har det varit en känslig dag och sånna dagar har jag ganska så gott om, men jag antar att det är tröttheten som gör sig påmind?
Micke & Emmie drog ut o lekte o handlade en stund.
När de kom hem sov Emmie i sin vagn, med en bukett röda rosor i famnen åt mamma.
Och jag såklart började störtböla, så rörd blev jag.
kanske var det tur att sessan sov för annars hade hon väl trott att hon gjort mamma ledsen?
Men jag grät ju inte för att jag var ledsen, utan det var tårar av ren lycka och massa kärlek.

Nu är jag faktiskt så trött så bokstäverna flyter ihop här, så jag ska ta lite kvällsfika o slappa.
Sen blir det HYVÄ YÖTÄ !

Inga kommentarer: